Nielubiane przez fryzjerów zachowania klientów 0
Nielubiane przez fryzjerów zachowania klientów

Profesjonalizm to podstawa

Fryzjerstwo to przede wszystkim praca z ludźmi. Każdego dnia spotykasz się z przeróżnymi osobowościami. Jako przyszli fryzjerzy, musicie liczyć się z tym, że nie raz natkniecie się na nieprzyjemne sytuacje, a jak wiecie... klient nasz pan! Poniżej przedstawiamy listę 7 różnych zachowań, nielubianych przez profesjonalnych fryzjerów. Jesteście ciekawi? Koniecznie zobaczcie!

Brak cierpliwości

Każdy fryzjer ma swoje własne tempo pracy. Bez względu na zebrane doświadczenie czy wieloletni staż pracy, wykonanie co poniektórych usług fryzjerskich może trwać krócej bądź dłużej. Fryzjerzy zwykle informują o przewidywanym czasie wykonania zabiegu. Niemniej są klienci, którzy oczekują rezultatu natychmiast! Farbowanie, rozjaśnianie, ostre cięcie... Uzyskanie zadowalającego efektu wymaga czasu. Nieustanne wypytywanie i marudzenie, bywa natomiast męczące.

Spóźnialscy

Pandemia koronawirusa nałożyła na salony fryzjerskie i kosmetyczne szereg reguł i zasad dotyczących sterylizacji i dezynfekcji miejsca pracy. Co więcej, fryzjerzy muszą mieć dodatkowy czas na przygotowanie się do kolejnej wizyty. Spóźnialscy klienci dezorganizują dzień pracy fryzjera. Jeżeli już wiesz o kilkuminutowym opóźnieniu, koniecznie poinformuj obsługę salonu. Sytuacje losowe mogą zdarzyć się każdemu.

Brak kontaktu

Aby uniknąć nieplanowanych dłuższych przerw w trakcie pracy, dzień przed wizytą fryzjerzy proszą o potwierdzenie naszego przyjścia. Nie tylko ułatwi im to pracę, lecz także pozwoli wprowadzić ewentualne zmiany w grafiku. Jednym z najbardziej nielubianych typów klientów są ci, z którymi nie ma kontaktu przez dłuższy czas.

Nie marudź

Fryzjer to też człowiek i nie zawsze ma ochotę na niekończące się rozmowy... Klienci salonów fryzjerskich bardzo często szukają u fryzjera słowa wsparcia na ich codzienne rozterki i problemy. Słuchanie, rozmawianie jest jak najbardziej na miejscu, o ile nie psujesz innym humoru swoim narzekaniem!

Recenzenci

Praca fryzjera to nie łatwe zajęcie. Bowiem od ciebie i twoich umiejętności zależy finalny efekt. Typ klientów, z którym coraz częściej się spotykamy to... recenzenci! W trakcie wykonywania zabiegu klient siedzi cichutko, przytakuje, wykazuje zachwyt i nagle zmienia zdanie, gdy wraca do domu! Wiele salonów zachęca do wystawiania opinii. Niestety klientów tego rodzaju jest o wiele więcej aniżeli jeszcze kilka lat temu. Jeżeli jesteś niezadowolony z wykonanej usługi, zgłoś to zanim opuścisz salon i wystawisz negatywną opinię. Dobry stylista na pewno temu zaradzi.

Wysoka cena – czy aby na pewno?

Decydując się na wizytę w konkretnym salonie, jesteś informowany o kosztach wykonania planowanej usługi. Jeżeli na podstawie krótkiego wywiadu fryzjer uzna, iż stan włosów wymaga dodatkowej odbudowy i regeneracji, koszty te mogą wzrosnąć. Niemniej zakres cenowy jest ustalany już na etapie rezerwacji miejsca. Wciąż jednak pojawiają się klienci narzekający na koszt usługi przy dokonywaniu płatności. Cena usług nie jest bowiem tajemnicą!

Wiecznie niezadowoleni

Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż każdy z nas może mieć gorszy humor. Są jednak klienci salonów, którzy co wizytę wyglądają na niezadowolonych! Pomimo starań komunikacja jest utrudniona, a osiągnięcie porozumienia graniczy z cudem. Pamiętaj, że nie jesteś jedynym klientem salonu. Pozostaw swoje niezadowolenie poza salonem!

Typy klientów - nie daj się znielubić

Zarówno fryzjerowi, jak i klientowi zależy na uzyskaniu perfekcyjnego efektu. Stylista wie, co robi, tym samym chętnie wysłucha uwag czy weźmie pod uwagę twoje potrzeby i oczekiwania. Udając się na wizytę, pamiętaj, że ty również masz wpływ na ciepłą i przyjemną atmosferę.

 

Komentarze do wpisu (0)

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl