Najczęstsze pytania

WYSYŁKA

  1. Termin i koszt wysyłki.

Dokonując zakupu w sklepie www.modnakaja.pl, masz do wyboru sposoby płatności za zamówienie:

  • wpłata na konto (przelew standardowy, Shoper lub Payu.pl)
  • pobranie (płatność przy odbiorze)


Przesyłki pobraniowe wysyłamy w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, natomiast przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. Zamówienia na raty realizujemy, po otrzymaniu informacji o przyznaniu rat.

Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania.

O każdym opóźnieniu realizacji zamówienia lub ewentualnym braku produktu poinformujemy Cię osobiście!!!

 

Bardzo ważne: prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego w zamówieniu.

Jeżeli w godzinach 8.00-17.00 przebywają państwo w pracy, przesyłka może zostać dostarczona do firmy, w której Państwo pracują. W takim przypadku prosimy o podanie: dokładnego adresu, nazwy firmy oraz numeru lokalu.

Firmy kurierskie dostarczają paczki dwukrotnie, a następnie paczka jest do odebrania w siedzibie firmy kurierskiej przez kolejne 10 dni.

Kurierzy zazwyczaj kontaktują się z klientem, ale nie jest to ich obowiązkiem, dlatego jeśli wiedzą Państwo, że w powyższych godzinach może Państwa nie być pod podanym adresem dostawy bardzo proszę o kontakt z nami. Podamy Państwu numer przesyłki i numer pod którym uzyskają Państwo numer kuriera, który będzie dostarczał paczkę.

    2. Czy dostawa może zostać skierowana w inne miejsce, niż mój adres zamieszkania ?

Tak, przy składaniu zamówienia możesz podać inny adres korespondencyjny.

   3. W jaki sposób śledzić moją przesyłkę ?

Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-maila z informacją o zmianie statusu zamówienia, dzięki temu w każdej chwili, będziesz mógł bezpośrednio śledzić swoją przesyłkę. 

   4. Nie otrzymałem przesyłki... co zrobić

Po pierwsze, należy sprawdzić status realizacji zamówienia (za pomocą logowania się do panelu sklepu lub sprawdzenia poczty elektronicznej, na którą został wysłany e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru). Jeśli zamówienie zostało zrealizowane i wysłane, należy spróbować odszukać swoją przesyłkę.

Jeśli za opcję dostawy wybrałeś firmę kurierską, która zawsze podejmuje dwie próby doręczenia paczki, należy udać się do siedziby firmy kurierskiej wskazanej na awizo, w której paczka czeka do 7 dni na odbiór osobisty. Istnieje również możliwość zlecenia trzeciego dostarczenia paczki za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z nami.

Gdy nie uda Ci się odnaleźć paczki, zadzwoń. Odszukamy zaginioną paczkę wspólnie!

   5. Koszty dostawy 

Koszty dostawy podane są TUTAJ.

KONTO

  1. Co daje Ci konto w sklepie fryzjerskim modnakaja.pl?

Konto na sklepie modnakaja.pl pozwala Ci :

  • w całkowicie dowolny sposób zarządzać swoimi danymi osobowymi, modyfikować je lub zażądać ich usunięcia wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@modnakaja.eu 
  • wyświetlać i modyfikować swoje informacje
  • wyświetlić i modyfikować swoje adresy dostawy
  • modyfikować swoje hasło
  • przede wszystkim śledzić historię i status swoich zamówień.

   2. W jaki sposób założyć konto w sklepie modnakaja.pl?

Aby założyć konto:

kliknij na "Zarejestruj się" na stronie głównej sklepu, w górnej lewej części ekranu. "Zarejestruj się" jako nowy użytkownik i wypełnij formularz. Po dokonaniu tych czynności Twoje konto będzie już aktywne.

Możesz również założyć konto podczas składania zamówienia. Gdy dokonasz wyboru towarów, przy potwierdzaniu złożenia zamówienia w kartach koszyka, będziesz mieć możliwość zarejestrowania się. W przypadku jakichkolwiek trudności, skontaktuj się z nami.

   3. W jaki sposób odzyskać moją nazwę użytkownika i hasło?

 

W przypadku utraty hasła umożliwiającego zalogowanie się do sklepu, kliknij na "Zaloguj się" w lewym górnym rogu ekranu, a następnie na "Nie pamiętasz hasła. Kliknij tutaj". Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój adres e-mail podany w danych przy zakładaniu konta.

ZAMÓWIENIA

    1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

 

Zamówienie można złożyć na 3 sposoby:

1. Korzystając z koszyka dostępnego przy każdym produkcie w sklepie modnakaja.pl.

2. Drogą telefoniczną, dzwoniąc pod numer telefonu 783760926, 783660466, +48 6641428.

3. Drogą mailową, pisząc na adres modnakaja@modnakaja.eu lub biuro@modnakaja.eu

 

    2. W jakim terminie obsługiwane jest moje zamówienie?

Twoje zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 24h od chwili otrzymania wpłaty (przy płatności przelewem) oraz zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem). Może się zdarzyć, że danego produktu nie posiadamy aktualnie w magazynie, wtedy wysyłka może się opóźnić. W takich sytuacjach jednak zawsze kontaktujemy się z klientem i informujemy go opóźnieniu.

Zamówienia mebli:

Meble fryzjerskie są produkowane pod zamówienie Klienta. Dobrany może być skaj, rodzaj podstawy w przypadku foteli fryzjerskich, czy też płyta meblowa, z której zostanie wyprodukowany mebel. Firmy produkujące meble zastrzegają sobie termin do trzech tygodni na realizację i dostarczenie mebli. Przy przyjmowaniu tego typu zamówienia, zawsze kontaktujemy się z klientem i indywidualnie ustalamy wszystkie szczegóły odnośnie realizacji. Przy zakupie towaru "NA ZAMÓWIENIE" wymagana jest zaliczka w wysokości 30% wartości zamówienia.

 

   3. W jaki sposób sprawdzić, czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail zawierający informacje na temat Twojego zamówienia oraz link z prośbą o potwierdzenie złożenia zamówienia. Warunkiem do przyjęcia zamówienia do realizacji jest kliknięcie w podany link i potwierdzenie dokonania zakupów. Zamówienia nie potwierdzone nie są realizowane.

Możesz też w dowolnej chwili śledzić stan realizacji swojego zamówienia poprzez zalogowanie się w sklepie modnakaja.pl (musisz być zarejestrowanym użytkownikiem). Będziemy informować Cię również pocztą elektroniczną o zmianie statusów Twojego zamówienia.

    4. W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?

Do momentu kiedy towar nie został wysłany, masz możliwość anulowania oraz dowolnej modyfikacji zamówienia. By tego dokonać prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

PŁATNOŚCI

  1. Jakie sposoby płatności są dostępne?

Metody płatności dostępne są TUTAJ.

    2. Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?

Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl