Najczęstsze pytania

 WYSYŁKA

  1. Termin i koszt wysyłki.

Dokonując zakupu w sklepie modnakaja.pl, masz do wyboru sposoby płatności za zamówienie:

  • wpłata na konto (przelew klasyczny, płatności elektroniczne Shoper lub PayU)

  • pobranie (płatność przy odbiorze)


Przesyłki pobraniowe wysyłamy w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, natomiast przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. Zamówienia na raty realizujemy, po otrzymaniu informacji o przyznaniu rat.

Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania.

O każdym opóźnieniu realizacji zamówienia lub ewentualnym braku produktu poinformujemy Cię osobiście!!!

Bardzo ważne: prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego w zamówieniu.

Jeżeli w godzinach 8.00-17.00 przebywają państwo w pracy, przesyłka może zostać dostarczona do firmy, w której Państwo pracują. W takim przypadku prosimy o podanie: dokładnego adresu, nazwy firmy oraz numeru lokalu.

Firmy kurierskie dostarczają paczki dwukrotnie, a następnie paczka jest do odebrania w siedzibie firmy kurierskiej przez kolejne 10 dni.

Kurierzy zazwyczaj kontaktują się z klientem, ale nie jest to ich obowiązkiem, dlatego jeśli wiedzą Państwo, że w powyższych godzinach może Państwa nie być pod podanym adresem dostawy bardzo proszę o kontakt z nami. Podamy Państwu numer przesyłki i numer pod którym uzyskają Państwo numer kuriera, który będzie dostarczał paczkę.

    2. Czy dostawa może zostać skierowana w inne miejsce, niż mój adres zamieszkania?

Tak, przy składaniu zamówienia możesz podać inny adres korespondencyjny.

   3. W jaki sposób śledzić moją przesyłkę?

Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-maila z informacją o zmianie statusu zamówienia, dzięki temu w każdej chwili, będziesz mógł bezpośrednio śledzić swoją przesyłkę. 

   4. Nie otrzymałem przesyłki - co zrobić?

Po pierwsze, należy sprawdzić status realizacji zamówienia (za pomocą logowania się do panelu sklepu lub sprawdzenia poczty elektronicznej, na którą został wysłany e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru). Jeśli zamówienie zostało zrealizowane i wysłane, należy spróbować odszukać swoją przesyłkę.

Jeśli za opcję dostawy wybrałeś firmę kurierską, która zawsze podejmuje dwie próby doręczenia paczki, należy udać się do siedziby firmy kurierskiej wskazanej na awizo, w której paczka czeka do 7 dni na odbiór osobisty. Istnieje również możliwość zlecenia trzeciego dostarczenia paczki za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z nami.

Gdy nie uda Ci się odnaleźć paczki, zadzwoń. Odszukamy zaginioną paczkę wspólnie!

   5. Koszty dostawy 

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Opłata jest zależna od wagi i gabarytów przesyłki. Dopłata za płatność przy odbiorze 4 zł.

Koszt przesyłki za granicę ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju dostawy.

 

KONTO

  1. Co daje Ci konto w sklepie fryzjerskim modnakaja.pl?

Konto na sklepie modnakaja.pl pozwala Ci :

  • w całkowicie dowolny sposób zarządzać swoimi danymi osobowymi, modyfikować je lub zażądać ich usunięcia wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@modnakaja.eu 

  • wyświetlać i modyfikować swoje informacje

  • wyświetlić i modyfikować swoje adresy dostawy

  • modyfikować swoje hasło

  • przede wszystkim śledzić historię i status swoich zamówień

   2. W jaki sposób założyć konto w sklepie modnakaja.pl?

Aby założyć konto:

kliknij na "Zarejestruj się" na stronie głównej sklepu, w górnej lewej części ekranu. "Zarejestruj się" jako nowy użytkownik i wypełnij formularz. Po dokonaniu tych czynności Twoje konto będzie już aktywne.

Możesz również założyć konto podczas składania zamówienia. Gdy dokonasz wyboru towarów, przy potwierdzaniu złożenia zamówienia w kartach koszyka, będziesz mieć możliwość zarejestrowania się. W przypadku jakichkolwiek trudności, skontaktuj się z nami.

   3. W jaki sposób odzyskać moją nazwę użytkownika i hasło?

W przypadku utraty hasła umożliwiającego zalogowanie się do sklepu, kliknij na "Zaloguj się" w lewym górnym rogu ekranu, a następnie na "Nie pamiętasz hasła. Kliknij tutaj". Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój adres e-mail podany w danych przy zakładaniu konta.

 

ZAMÓWIENIA

    1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na 3 sposoby:

I. Korzystając z koszyka dostępnego przy każdym produkcie w sklepie modnakaja.pl.

II. Drogą telefoniczną, dzwoniąc pod numer telefonu 783760926, 783660466, +48 6641428.

III. Drogą mailową, pisząc na adres modnakaja@modnakaja.eu lub biuro@modnakaja.eu

    2. W jakim terminie obsługiwane jest moje zamówienie?

Twoje zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 24h od chwili otrzymania wpłaty (przy płatności przelewem) oraz zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem). Może się zdarzyć, że danego produktu nie posiadamy aktualnie w magazynie, wtedy wysyłka może się opóźnić. W takich sytuacjach jednak zawsze kontaktujemy się z klientem i informujemy go opóźnieniu.

Zamówienia mebli:

Meble fryzjerskie są produkowane pod zamówienie Klienta. Dobrany może być skaj, rodzaj podstawy w przypadku foteli fryzjerskich, czy też płyta meblowa, z której zostanie wyprodukowany mebel. Firmy produkujące meble zastrzegają sobie termin do trzech tygodni na realizację i dostarczenie mebli. Przy przyjmowaniu tego typu zamówienia, zawsze kontaktujemy się z klientem i indywidualnie ustalamy wszystkie szczegóły odnośnie realizacji. Przy zakupie towaru "NA ZAMÓWIENIE" wymagana jest zaliczka w wysokości 30% wartości zamówienia.

   3. W jaki sposób sprawdzić, czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail zawierający informacje na temat Twojego zamówienia oraz link z prośbą o potwierdzenie złożenia zamówienia. Warunkiem do przyjęcia zamówienia do realizacji jest kliknięcie w podany link i potwierdzenie dokonania zakupów. Zamówienia nie potwierdzone nie są realizowane.

Możesz też w dowolnej chwili śledzić stan realizacji swojego zamówienia poprzez zalogowanie się w sklepie modnakaja.pl (musisz być zarejestrowanym użytkownikiem). Będziemy informować Cię również pocztą elektroniczną o zmianie statusów Twojego zamówienia.

    4. W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?

Do momentu kiedy towar nie został wysłany, masz możliwość anulowania oraz dowolnej modyfikacji zamówienia. By tego dokonać prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

 

PŁATNOŚCI

  1. Jakie sposoby płatności są dostępne?

    Metody płatności dostępne są TUTAJ.

  2. Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?

Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl