Produkt dnia
Autoklaw klasa B 12l SUN 12-II
Autoklaw klasa B 12l SUN 12-II
5 299,00 zł 4 599,00 zł 4 906,48 zł 4 258,33 zł
FOTEL BARBERSKI VALENTINO BARBER SHOP CZARNY
FOTEL BARBERSKI VALENTINO BARBER SHOP CZARNY
3 049,00 zł 2 699,00 zł 2 478,86 zł 2 194,31 zł
szt.
FOTEL BARBERSKI VALENTINO BARBER SHOP BRĄZOWY
FOTEL BARBERSKI VALENTINO BARBER SHOP BRĄZOWY
3 049,00 zł 2 699,00 zł 2 478,86 zł 2 194,31 zł
szt.
Autoklaw medyczny MED, klasa B, drukarka, 12l
Autoklaw medyczny MED, klasa B, drukarka, 12l
4 899,00 zł 4 899,00 zł 4 536,11 zł 4 536,11 zł
LEŻANKA ELEKTR. DO MASAŻU SIGMA 2 BIAŁA
LEŻANKA ELEKTR. DO MASAŻU SIGMA 2 BIAŁA
4 667,00 zł 4 599,00 zł 3 794,31 zł 3 739,02 zł
szt.
ZESTAW 3 X FOTEL KOSMETYCZNY HYD. A 210 BIAŁY
ZESTAW 3 X FOTEL KOSMETYCZNY HYD. A 210 BIAŁY
3 597,00 zł 3 399,00 zł 2 924,39 zł 2 763,41 zł
szt.
DERMA ROLLER DO MEZOTERAPII 2,0 mm 540 IGIEŁ STALOWYCH
DERMA ROLLER DO MEZOTERAPII 2,0 mm 540 IGIEŁ STALOWYCH
25,99 zł 19,99 zł 21,13 zł 16,25 zł
szt.
KOMBAJN KOSMETYCZNY YOSHIDA PROFESSIONAL
KOMBAJN KOSMETYCZNY YOSHIDA PROFESSIONAL
7 499,00 zł 6 899,00 zł 6 096,75 zł 5 608,94 zł
szt.

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE

               783 760 926

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

 

 

Gwarancja na produkty

Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta.

 

 

Gwarancja na meble producentów Panda i Ayala - 24 miesiące.

Gwarancja na meble innych producentów - 12 miesięcy.

Gwarancja na sprzęt elektryczny oraz akcesoria do mebli - 12 miesięcy.

Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu.

Reklamacja

  1. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu.
  2. Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie na stronie „Dane firmy lub kontakt” lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w górnej części Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  3. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.
  4. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  5. O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera, Sprzedawcy itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących uprawnień reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację, powołując się na zakres udzielonej gwarancji.


 Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot


  1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  2. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Nabywca może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego m.in. na stronie „Reklamacje i zwroty”. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia wyśle do Nabywcy na trwałym nośniku potwierdzenie jego otrzymania.
  3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  4. W przypadku dokonanej przez Nabywcę przedpłaty Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia dokonania przedpłaty.
  5. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
  6. Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.


Pamiętaj:

•   Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) i wysłać ją pod adres:

Modna Kaja Katarzyna Walenda, Lesznowola ul. Szkolna 24, 05-600 Grójec

lub pod adres e-mail:

modnakaja@modnakaja.eu 

biuro@modnakaja.eu

a następnie odesłać towar pod adres uzgodniony podczas telefonicznego kontaktu.

Jeżeli towar spełnia ww. wymagania sprzedawca wykonuje zwrot należnej kwoty.

Oświadczenie można sformułować samodzielnie, można też skorzystać z gotowego formularza.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl